dinsdag 6 oktober 2015

The Instagram tag.


Ik zag bij een andere blogger The Instagram Tag voorbij komen en leek mij erg leuk om die
ook even te gaan doen op Jouw Schoonheid omdat ik ook zo gek ben op Instagram!





Wat is je allerlaatste geplaatste foto op Instagram van je?

Deze foto heb ik vandaag gemaakt, het is eigenlijk een screenshot van mijn mobiel.
Hierbij vertelde ik even dat er nu twee nieuwe artikelen op staan!

Wat is je allerleukste foto waar jezelf op staat op Instagram?
Ik kies momenteel even voor deze omdat ik deze toevallig net weer heb terug gevonden
op Instagram. Deze foto doet me veel omdat ik helaas mijn hondje vorige maand moest in laten slapen na 16 jaar samen met haar te zijn geweest. <3

Van welke Instagram foto krijg jij terplekke heimwee?

Ik heb deze foto gekozen omdat ik zo erg weer verlang naar het lekkere warme weer waarbij je
in de avond lekker een strand wandeling kan maken met je voeten in de zee en de zonsondergang..
Dit was trouwens gewoon in Nederland!

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je op Instagram hebt gezet?

Ik heb deze foto gekozen door al die heerlijke stukjes vlees.. Oh wat houd ik van lekker vlees, helemaal biefstuk!

Welke foto kreeg de meeste likes?
Deze foto samen met Larissa en Tara van Kittehscupcakes.nl

Wat is de allerleukste foto die je hebt gemaakt van je huisdier?

Kijk hoe lief ze met haar bot staat! Pff wat mis ik mijn hondje..

Welke foto bewerkingsprogramma's en welke filters gebruik jij voor Instagram?
Ik gebruik zelf vaak Whitagram, Die zorgt ervoor dat je je foto gewoon als normale formaat kunt gebruiken op Instagram en gebruik zelf altijd verschillende filters.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?
#Ik #Zou #Het #Niet #Weten. hihi!

Vond je deze tag leuk dan ben je natuurlijk vrij om hem over te nemen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten