maandag 20 april 2015

Diary Monday.

Ik vind het zelf erg leuk om naar diary's te kijken van anderen daarom heb ik besloten ook weekelijks een diary bij te houden, elke maandag!

Dit is dus de eerste diary op Jouw Schoonheid alleen deze is dus van alleen maandag en volgende week komt hij voor de hele week. 

Maandag 20 april 2015. 

Vroeg in de ochtend ging ik weer richting huis. Ik slaap in het weekend altijd bij mijn vriend in Haarlem en ga dan maandag ochtend weer richting Amsterdam. 

In de middag kon ik eindelijk me diploma ophalen voor mijn opleiding Helpende Zorg en Welzijn! 
Voor het eten nog even lekker genoten van het lekkere weer in de tuin samen met mama!
In de avond heb ik voor mezelf een lekkere pasta gemaakt met championgs en ham blokjes!
Na het eten natuurlijk GTST gekeken.
Na GTST had ik nog wat blogs afgesnufeld en ging me daarna klaarmaken voor bed. 
Deze producten gebruik ik voor het reinigen van me gezicht. 

Nou dit was mijn diary voor maandag. 
Wat hebben jullie gedaan?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten